filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
WOW! Do yourself a favor and run fast away from this company. i contracted them 5 months ago for both upper and lower veneers and I still do NOT have a product that fits my mouth. I've spent every week day this entire month of January again trying to get my order...
Read more
1.0
I didn't like
  • Overall experience
#1170312
Reply to reviews
I can't believe all of the unhappy customers here, taxes are coming and was looking forward to getting these,unhappy customers don't pay, I know 23 years in harwdood flooring and even the littlest spot can prevent a finial payment being made, I go abouve and beyond for...
Read more
#1167318
Reply to reviews
Company would not provide a refund for a kit that was never used. Impressions were never made or sent to the lab to begin the process. For that reason, I should be entitled to a partial refund of my $1,939.00. This included express processing for $149.00, along with a...
Read more
#1158383
Reply to reviews

Brighter Image Lab - Don't believe I'll try them

Brighter Image Lab
#1138708
2.0
Details
Looking at reviews on line, there was this musican group called lower class, he went in and was fitted, he was happy with it, but he went to the office, i think this is the only way i would go, to a physical address, never online which would be asking for trouble.
Comment
Show
Customer service
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff

Brighter Image Lab - Don't do it you can't get your money back

Brighter Image Lab
#1124682
1.0
Details
I try to call them about my money I know longer want there veneer but I have a problem getting my 1300 dollars back an I don't have there teeth
Comment
Show
Additional Fees
Customer service
Diversity of Products or Services
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website

Brighter Image Lab - Oh yes I forgot one thing

Brighter Image Lab
#1061398
It takes about 45 days them when they don't fit and fall out of your month it will take 45 more days so maybe in a year Of returns they might fix
Comment
Show

Brighter Image Lab - I'm so disappointed 1100.00 wasted

Brighter Image Lab
#1061395
1.0
Details
Do not buy from them plz save the more They don't fit there 300 dollar more from a dintist we have got them there for three year I was trying to save money This company will save they can't open pic I sent them 20 times No refund Plz don't wast your time
Comment
Show
Additional Fees
Customer service
Diversity of Products or Services
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website
After reading so many horrible reviews , FORGET IT! I don't need the hassle , and I get to keep my money! I am so glad I decided to check them out first! Thank you Jehovah! It is so sad that people will hide behind a company like this one, where we the poor or who...
Read more
Anonymous
Brandon

Why are you reviewing a service you have never used! Ridiculous.

Anonymous
Ken

I agree with Shannon. If you've only read other reviews you have no business doing a review. This is no place to start a rumor mill.

1.0
#1145038
Reply to reviews
The veneers cost a total of $1200. On their website, they have a payment plan where you can pay half payments. I paid $600 CAD and then a week later I found out I was getting braces put on, so I didn't need the veneers anymore and I cancelled the order. The company...
Read more
2.2
I didn't like
  • Accounting heather wiggins
  • Poor customer service
  • Cruel
#1133924
Reply to reviews
Жду вашего звонка.я не понемаю английский язык.надеюсь у вас есть сотрудник который сможит сомной поговорить. Здравствуйте. Я живу в Азербайджане в городе Баку.Меня зовут Олег.Я посмотрел все видео на youtube про вашь метод.Мне очень понравилась ваша продукция и зубы...
Read more
#1120918
Reply to reviews
Я хочу заказать у вас вашу продукцию.Но я не знаю английского.можете связатся сомной +994558985657 я очень жду вашего звонка.Меня Олег зовут.Надеюсь у вас будет сотрудник который сможет сомной поговорить.Спасибо
Read more
Anonymous
Yelena Helen 07

Здравствуйте я посторонний человек но если вам нужна помощь я постараюсь вам помочь ради Господа у меня есть Viber если у вас есть можем связаться . Я знаю как это жить в Росс...

5.0
#1120915
Reply to reviews
Called the on line chat..no one answered. Have questions but again no one available. ? How authentic is this company ?
Read more
Anonymous
Jody

You are a complete idiot if you think you can take a quality impression yourself at home, send it to a lab who has never seen you, without reducing the size of our teeth, and ...

Anonymous
Anonymous

I have been chatting and speaking withthis company for a few weeks now. Want to make sure before I spent my moneywith them. I haven’t had any problem with getting a hold of a...

1.0
#1116016
Reply to reviews
Brighter Image Lab - Misused photos & go fund me account
Back in 2015, I was searching for option cheaper than having all my teeth removed and getting an upper denture. I sent in a phone and a testimonial to these people and never heard anything back. Oh well. I got the dental work done and I'm still paying it off but I'm...
Read more
Anonymous
Courtney D

Did you get your dental work done from a dentist or veneers from BIL??I FOR SURE think you should get YOUR money back!!! It was $$$ to help YOU with your dental issues no matt...

Anonymous
Dred

First, you have lost nothing. Forget the $799.But it is 100 % unethical if someone else placed a Go Fund Me in your name and kept the money.Certainly they have violated any a...

1.0
I liked
  • Idea of the product
I didn't like
  • Gross misuse of my image and testimonial for their gain
#1105991
Reply to reviews
After months of being unable to get the correct fit, I went to a dentist to do it for me. Finally was accepted by Brighter Image Lab. Long story short, after less than 2 months of wearing the new veneers, I lost them! I was told they would last longer if removed before...
Read more
#1100888
Reply to reviews